Açıklama
- Katılımcıları e-ticaret hakkında bilgilendirmek,
- Kendi iş alanlarına uygun şekilde e-ticaret modelini oluşturmalarını sağlamak,
- Kargo firmaları ile verimli çalışma modellerini aktarmak,
- Doğru operasyon yönetim biçimini göstererek en iyi müşteri deneyimini ortaya çıkarmak,
- E-ticarette satışlarını artırmalarını sağlamak,
- Katılımcıların e-ticarette iade oranlarını analiz ederek, oranları düşürmelerini sağlamak,
- Kampanya süreçleri ve hazırlık aşamaları hakkında ipuçları vermek,
- E-ticarette verimli çalışma modellerini aktarmaktır.
Bu eğitimde E-Ticarete Giriş alakalı bilgiler elde edeceksiniz. Eğitimde 7 bölüm yer almaktadır. Eğitimin içindeki bölümlerde değineceğimiz konular:
- E-Ticarete Giriş
- Kargo Operasyon Süreçleri
- Operasyon İyileştirme İpuçları
- E-Ticarette Sosyal Medya Kullanımı
- Kampanya Hazırlık İpuçları
- İade Oranı İyileştirme
- Satış Artırma
- Aktif olarak e-ticaret iş modelini yönetenler
- E-ticaret iş modeline yeni başlayacaklar
- Kariyerini e-ticaret sektöründe ilerletmek isteyenler
- İlgili olan herkes eğitime katılabilir.
- E-ticaret ekosistemi ve gereksinimleri hakkında bilgi sahibi olur,
- E-ticaret operasyonlarını nasıl daha verimli yönetebileceklerini,
- E-ticarette satışlarını nasıl artırabileceklerini,
- Müşteri memnuniyetlerini nasıl daha iyi bir seviyeye getirebilecekleri hakkında bilgi edinir.