logo
Proje Yönetimi
E-Öğrenme
Son test

Proje Yönetimi

83
46
33.2K Katılımcı

KATILIM SERTİFİKALI

  • Açıklama

  • SSS

  • Yorumlar (0)

Açıklama

PMI Standartlarında Proje Yönetim Süreci

Alt Başlıklar:

Entegrasyon Yönetimi,

Kapsam Yönetimi,

Zaman Yönetimi,

Maliyet Yönetimi,

Kalite Yönetimi,

Kaynak Yönetimi,

Tedarik Yönetimi,

Risk Yönetimi,

İletişim Yönetimi,

Paydaş Yönetimi

İçerik Özeti:

Bu eğitim PMI(Proje Yönetim Enstitüsü pmi.org) tarafından yapılan PMP(Proje Yönetim Profesyoneli) Sertifika sınavına ön hazırlık niteliği taşımaktadır. Bu eğitim ile PMI Proje Yönetim Standardının Bilgi Alanları ve Süreç Grupları hakkında detaylı bilgiye sahip olunabilir.

Çıktılar:

Proje Zaman Yönetimi Bilgisi, Projelerde Koordinasyon, Raporlama, İletişim Becerisi, PMI Metodolojisi, Kalite Yönetimi Kavramları, Risk Yönetimi Yapabilme, Paydaş Yönetimi, Toplantı Yönetimi

Hedef Kitle:

Mühendisler,

Yöneticiler,

İdareciler,

Projelerde Görev Alan Tüm Personel

Eğitime başlamak için lütfen giriş yapınız.

  • Eğitmenler

  • Koordinatörler